EHBO-Vereniging de Verbondenheid

Korteweide 68
1722VG Zuid-Scharwoude
Email: secretarisAtSign.JPGehbo-deverbondenheidDot.JPGnl

Wij zijn een EHBO-vereniging uit Langedijk die bestaat uit circa 40 EHBO-leden. In het “winterseizoen” komen wij op donderdagen ongeveer 6 keer bij elkaar in een schoolgebouw in Noord-Scharwoude en sluiten het seizoen af met een jaarvergadering.

Dit zijn gezellige en leerzame avonden waarbij wij les krijgen van onze EHBO-Kader instructrice Monique.

Ook wordt er tijdens de oefenavonden regelmatig samengewerkt met diverse LOTUS-mensen.

Cursussen

Elk oneven jaartal geven wij een EHBO-Basiscursus waar u of jij zich voor kunt opgeven.

Ook worden er elk jaar boeiende herhalingslessen gegeven welke noodzakelijk zijn om kennis en vaardigheden op peil te houden!

U of jij bent van harte welkom om bij ons een cursus te komen volgen!
Voor meer informatie klik op meer cursusinformatie

Lid worden

U of jij bent van harte welkom bij onze vereniging. Wilt u/jij eerste een keer komen kijken op een van onze (donderdag) oefen avonden dan kan dat. Neem dan eerst even contact op via het contactformulier.