EHBO aanvragen bij evenementen

Wil je EHBO posters aanvragen voor je evenement? Vul hiervoor het onderstaande formulier in en wij nemen z.s.m. contact met je op.

Let op: wij nemen alleen aanvragen aan van evenementen die plaatsvinden in de dorpen van de voormalige gemeente Langedijk!

Voorwaarden en kosten

  • Wij posten altijd met 2 personen tegelijk. Wij zeggen namelijk altijd: 1 EHBO’er is geen EHBO’er…
  • Totaalkosten worden berekend en achteraf gefactureerd. Per 2026 gelden de volgende tarieven:
    • Overdag zijn de kosten € 7,50 per uur per EHBO’er
    • Na 20.00 uur ’s avonds zijn de kosten € 10,- per uur per EHBO’er

Indien niet van toepassing: “n.v.t.” invullen a.u.b.
Vul hier je eigen e-mail adres in
Op welke datum(s) is het evenement? Van hoe laat tot hoe laat zijn posters nodig? We posten altijd met 2 posters tegelijk.
Beschrijf het evenement dat je wilt houden.
Het adres moet in de voormalige gemeente Langedijk zijn. Waar moeten de posters naartoe? Zijn er nog speciale instructies met parkeren of aanmelden?
Geef aan welke voorzieningen er zijn voor de posters. Dit is nodig om hun eerste hulp goed te kunnen uitvoeren. *Locatie moet gedekt zijn tegen elementen van buiten, op een rustige plek waar gepraat kan worden en die bereikbaar is voor ambulance.
We sturen achteraf de factuur naar dit e-mailadres.